En historisk dag!

Jo, det verkade ju gå vägen!
Inlägget Nya Modebloggen hade tre läsare mer än inlägget Superkvinnans söndag!
Dock infann sig några milda protester från de gamla goda läsare jag har sedan tidigare och jag tänker värna om dem.
Modebloggen gör dock en sista dödsryckning och detta enbart för att det idag har varit en historisk dag i modevärlden:

Jag har gått klädd i klänning utanför en charterort för första gången på kanske tio år!

Sedan har jag blivit upplyst av Neoh om att det inte räcker med att skriva om vad man har på sig, man ska tagga också, så att folk kan söka på till exempel pisseskjutsar och komma till mig. Det är alltså därför Lindex inte har hört av sig och vill köpa annonsplats!

Hmm, verkar lite krångligt det här spekulationsbloggandet. Dessutom har jag ingen tillräckligt bra mobilkamera för det här. Nästa inlägg blir det åter till oordningen!

Kommentarer

Skatan sa…
... och en sååå snygg klänning dessutom.

Jag är inte heller någon klänningsbärare ... inte ens på främmande mark. Långa och korta byxor är det som gäller.

Spekulationsblogga kommer jag aldrig att göra. Vad blir det för blogg i så fall. Däremot kaaan man ju ta till sig ett och annat gott råd för att "nå ut" förstås.

Kram!
Lisbeth sa…
Tufft av dig. Du ser hur en modeblogg kan förändra människan. I och för sig verkar du var bra även tidigare
Kram
neoh sa…
...apropå taggar, rent teoretiskt borde det ju räcka om man skriver precis som man brukar och sen taggar inläggen med sånt som lockar läsare... alltså att du skriver ett inlägg om superkvinnan, men taggar den med "trendsättare 2012" och "melodifestivalen 2012"... typ blogg-bedrägeri... :)

Populära inlägg