Hörni kärringar när är det vi drar?



Är det i morgon kväll vi drar eller måste vi vänta ända till långfredagen? Har lite dålig koll på just den biten men kvasten är oljad och provkörd, den går som ett spjut. Hatten är på och jag har grundat med lagom mycket chokladägg. Jag känner mig redo, men när drar vi, alltså?

I väntan på avfärd njuter jag av Johan Glans tankar om påsken...





och funderar förövrigt på om man kan  kalla nedan en installation eller om det bara är en bild av det totala misslyckandet.




Hur som helst: ha en glad påsk allihopa!

Kommentarer

skogsnuvan sa…
Det är skärtorsdagen man ska dra till blåkulla så det är bäst du gör dig klar så du inte kommer på efterkälken och missar det roliga. Skulle vi inte träffas i vimlet på Blåkulla så önskar jag dig i alla fall en RIKTIGT GLAD PÅSK

Populära inlägg