Det började väl så där


...det där nya året.

Få saker tar död på nya, goda nyårsföresater som en rejäl influensa. Nu hade jag väl inte -egentligen- trott att jag skulle lyckas klara alla de där löftena i mina sju kategorilistor men den där laddningen! Den där positiva energin man har med sig efter en resa och i samband med nyår (i alla fall om man är besatt av denna högtid som jag). Den där positiva energin och känslan att nu jäklar ska det tas nya tag! Den försvinner liksom när man inte ens orkar koncentrera sig på att läsa en gammal 50-tals deckare.


Den lübeckske djävulen kliar sig förnöjt i sitt skägg och flinar åt mig.

Men vi skiter i honom för jag vill visa er den här tandläkarmottagningen som visserligen har en fin utsikt över Mühlen kräte i Lübeck men också erbjuder en fantastisk insyn som jag inte riktigt vet om jag skulle vilja ha när jag ligger hjälplös med borrar och sugapparater i munnen. Men med tanke på att jag först trodde att det var en gynekolog är det väl ganska okej ändå...





Nu har jag äntligen lyckats lägga in filmen på nyårsfyrverkeriet, så vi tar väl och piggar upp oss med det.




Kommentarer

Loll sa…
Tack för knallpulverfilmen, den piggade upp mig, var nästa på väg att somna in, men nu kom ny energi. Hoppas du är frisk och kry igen!
Kran
skogsnuvan sa…
Oj vilket dunder och brak. Hoppas att du kryar på dig snart. Energin kanske kommer tillbaka med ljuset kan man hoppas.

Populära inlägg