Olika falla ödets lotter

Läser på Bodil Malmstens blogg http://www.finistere.se att hon ska läsa på poesifestivalen på Dramaten, att hon läst Proust under en ständigt pågående marathonläsning av Proust på kulturföreningen Forum.

Själv ligger jag, lite desillusionerad efter en ganska poänglös undersökning på ögonkliniken som jag väntat på i ett halvår. Nu har den varit och efter vad jag trodde skulle vara vägen till frälsningen kan jag mest känna att: jaha. Nå, själv ligger jag alltså i min säng med datorn på magen och ska just till att börja sortera ut lämpliga blogginlägg att sätta samman till en bok.
Så kan det också vara.

Kommentarer

Anonym sa…
Skogsnuvan: Göra en bok av blogginlägg. Det känns ju som en bra idé speciellt för dig som uttrycker dig så väldigt bra. Lycka till men du: Glöm inte din andra bok!

Populära inlägg