Brott mot riktlinjerna

Jag fick ett mail från Blogger. 

De hade tagit bort ett av mina inlägg eftersom det bröt mot Bloggers riktlinjer. Det första jag kände var en oerhörd förvåning. Har jag... jag! lyckats vara så radikal i något jag skrivit här att det bröt mot riktlinjerna. Jag blev nästan mallig för en stund.

Så letar jag fram inlägget. Det är från 2011, så det har uppenbarligen dröjt innan man har hittat mina överträdelser. Jag öppnar det och blir förvånad igen. Inlägget är ett test jag gjorde inför det årets Bourgogneresa. Jag provade om det gick att blogga via mms och det gjorde det. Allt som står i inlägget är att det är ett test. Jag borde ha plockats bort det direkt. Nu gjorde Blogger det. 

Jag läste igenom Bloggers riktlinjer och kunde inte riktigt se vilka av dem det här inlägget bröt emot. Kanske var det "vilseledande", möjligen kunde det klassas som "skräppost".

Jag är besviken. Inte hade jag tyckt något radikalt, jag är precis lika mesig som jag trodde. 



Kommentarer

Populära inlägg