Bourgogne till påsk!

Nej, vi ska inte åka dit. Åtminstone inte i påsk. Det blev ju ngen Bourgogne-bok till jul som jag i vissa sammanhang påstod så min nya deadline är nu att det ska finnas en Bourgogne-bok på vulkan.se till påsk. Det kändes som en lagom deadline för att jag med mina förutsättninga ska hinna klart. När jag bestämde deadlinen kändes det så. Nu känns det som det är en alldeles för lång deadline för att jag över huvud taget ska få något gjort. '
Onsdagar är ju min skrivardag och numera är de inte längre ladda-ned-omöjliga-saker-i-datorn-dagen. Istället har det blivit surfa-på-nätet-efter-dockskåp-dagen. Jag ska ju enligt ett av mina tusentals nyårslöften skaffa mig ett dockskåp - något som väckt viss munterhet hos en del personer i min närhet. Dock icke hos p som är engagerad i projektet som en man, dvs intensivt. Nå det är ändå allt för gott om tid för att jag ska sätta igång på allvar och få något skrivet. Jag hinner ju.

Kommentarer

Anonym sa…
Skogsnuvan: Jag trodde du lagt av med dina skrivarplaner. Bra bruden. Deadline till Påsk. Det är inte långt dit så nu får du sätta igång. Men leta dockskåp måste vara en kul sysselsättning. Det finns så mycket fina saker till dockskåp. Lycka till med det också
Anonym sa…
Ja, vem fan vet när det är deadline?
Soldansare sa…
Det är så sant som det är sagt stora B

Populära inlägg