All over the place

Det är lite stiltje här för tillfället. Jag hinner inte riktigt vara här som jag borde. Min tillvaro är en aning splittrad just nu.


Ibland är jag upptagen med att åka upp och ned i det här tornet tillsammans med en man som heter Edouardo. Han har ett problem som han försöker komma på hur han ska tackla.


Ibland far jag omkring i cirklar på de burgundiska landsvägarna. Däremellan måste jag ju visa upp mig på jobbet också. 

Och om två veckor kommer jag att ligga och duga med en god bok i en solstol vid en pool, när jag inte dricker öl under trädet.

Men jag kommer alltid tillbaka hit.

Kommentarer

Skatan sa…
Det är inte helt fel att vara på de där ställena när du inte är här ...
Själv är jag överallt och ingenstans för tillfället. Egendomlig känsla ... Lite obehaglig ... Men snart kan jag kanske samla ihop mig och vara där jag är. :-)

Kram!
Loll sa…
Bra att du gör det och tack för din omtanke

Populära inlägg