Open art - två

Blogger trasslar fortfarande angående klippet på mitt favoritkonstverk på Open art, och angående bakgrundslayouten, internetuppkopplingen trasslar också. Jag försöker att inte få magsår över detta. Jag försöker faktiskt.
 
Istället och så länge får vi titta på några av de här detaljerna av konstkaraktär som man faktiskt kan se varje dag i sin egen hemstad. Som de här trädgubbarna till exempel.
 
 
 
 
 
 
En annan sådan här detalj ligger på mina grannars balkongbord. För tillfället ligger där ett plastlamm i naturlig storlek på deras balkongbord. Ibland är det en svan i samma material, också den i naturlig storlek. Jag blir alltid glad när jag går förbi deras balkong. Ett plastlamm på balkongen har man inte för att det för ögonblicket är plastlamm som är den ledande inredningstrenden. Ett plastlamm på balkongen har man för att man själv tycker att det är fint och för detta högaktar jag mina grannar och jag är alltid lika spänd på att se vad och om de bytt till något annat djur.

Kommentarer

Populära inlägg