Fira livet

Det går en kille med hörlurar  på stan. Ja, det går flera killar med hörlurar på stan men den här killen är annorlunda. Han sjunger högt och tar små danssteg. Detta får mig att göra analysen att "något inte är som det ska" och det irriterar mig. Varför ska man klassas som lite tokig när man dansar och sjunger mitt på stan`? Är det inte så vi alla borde göra; ha skön musik i lurarna, sjunga och dansa, fira livet.
   Själv dansar jag bara i vardagsrummet. Det har hittills resulterade i stukade fötter, ledbandsskador och inflammerade benhinnor. Jag tror inte att det är ett straff för att jag är glad och skuttar runt.
Jag tror att det är ett straff för att jag smyger med det.

Så låt oss fira livet denna söndagkväll. Här kommer en bra låt att skutta till, man får till och med instruktioner om hur man ska göra om man känner sig lite rostig. Var rädda om meniskerna,bara.



Kommentarer

Populära inlägg