Paus?

Nu är sommaren här. Jag har inte riktigt insett att det är så, har inte riktigt hämtat mig efter vintern faktiskt. Men nu är det faktiskt sommar. Många tar blogguppehåll över sommaren. Jag tycker att det är modigt. Själv törs jag inte riktigt. Jag vet inte riktigt vad som skulle hända om jag tog ett längre uppehåll men bra känns det inte. Kanske är det ett tecken på att jag borde ta en paus. Det är ju inte som om jag skulle sluta att finnas om jag inte bloggade. Tror jag. Jag som inte ens bloggar varje dag. Det är inte för att jag inte vill blogga varje dag jag bara hinner inte. Men bloggen måste alltså underhållas. Man måste vårda sin trädgård. Sanningen är den att jag just nu ligger i sängen och bloggar med mobilen som en annan narkoman. Ska ta mig samman och läsa en bok.

Kommentarer

Skatan sa…
Egendomligt. Preciiis som du har också jag tänkt ...

Nu är sommaren här. Och det märks. För det är så många som tar blogguppehåll.

Hur vååågar de?

Så hade jag tänkt skriva i ett blogginlägg.

Jag blir "ringrostig" har svårt att hitta inläggsidéer bara efter några dagar. Hur skulle det då inte bli efter en hel sommar att komma igång igen.

Du och jag ... åtminstone ... ses då och då i sommar. Här i bloggen.

Kramar!
storabh sa…
Man kan nog inte hålla sig. Det beror på vädret. Regnar det släpper man väder och bloggar, skiner solen släpper man bloggen och solar.
skogsnuvan sa…
Int ska du göra sommaruppehåll. Så länge man tycker det är kul ska man hålla på och jag skulle sakna dina blogginlägg. Så kör på bruden

Populära inlägg