Semester

Urled är tiden. Igen. Eller fortfarande. Har precis upptäckt att det är två veckor kvar till semestern. Hur gick det till? Semester är ju något som jag brukar räkna ned till. 'Nu är det bara fem veckor kvar!' Och då brukar jag ändå ha semester en månad tidigare än nu. Kanske dags att börja se fram emot resan. Tänker inte oroa mig för att besvärja olyckor i år. Lärde mig ju förra året att det inte hjälper. Trots vederbörlig förebyggande oro blev jag ändå magsjuk, drunknade nästan samt badade bort glasögon för 7000. Ja, jag vet att bara idioter badar i glasögon för 7000. Blinda idioter. Bara idioter oroar sig i förebyggande syfte. I år är jag ingen idiot.

Kommentarer

skogsnuvan sa…
Nej för allt i världen oroa dig inte.
Tänk att eftersom det gick så illa ifjol så kommer det att gå så braaaaaa iår för balansens skull.

Populära inlägg