Ett inlägg varuti jag larvar mig lite över ett mail jag nyss fått

Vi fortsätter i genren "värk och krämpor" men idag är det inte så synd om mig som det var för några dagar sedan. Det är bättre i foten och jag har fått ett mail som gjorde mig på gott humör. 

För ett tag sedan köpte jag ett par kompressionsvantar som jag hoppades skulle hjälpa mot värken i händerna. Idag fick jag ett mail ifrån företaget som sålt vantarna. De är tacksamma om jag berättar för dem hur "saker ser ut och känns". 

Det är ju alltid roligt att göra folk glada och tacksamma så jag började genast spana och treva omkring mig. 

- Mitt golv ser dammigt ut. Det känns kallt och hårt när jag känner på det. Och lite dammigt också faktiskt. 

- Duschtvålen jag använder ser grön ut och känns lite geléig till en början och sedan löddrig. 

- Fjärrkontrollen till teven är avlång och svart till sitt utseende och känns lite gummiaktig när man tar i den. 

- Diskmedelstabletten ser vit och fyrkantig ut och känns hård och grusig på samma gång. 

Snart ska jag skicka i väg mina iakttagelser till företaget i fråga. Det är tur att de inte frågade huruvida jag var nöjd med mina kompressionsvantar eller inte, för sanningen att säga tycker jag att de varken gör till eller från. 



Kommentarer

Populära inlägg