Bloggen är död!


... påstod man på God morgon Sverige i morse.
Många kändisar hade nämligen slutat blogga. En av dem skulle komma till morgonsoffan och tala om sitt avfälle (eller vad det kan kallas). Tyvärr var jag tvungen att gå och jobba så jag vet inte vilken känd auktoritet som beseglad bloggens öde.
Eftersom jag inte är så känd tar jag mig friheten att plita vidare. Skulle vilja se den kändis i vitögat som tror att han/hon kan stoppa mig.
Tycker för övrigt att kändisar har allt för stort inflytande i vår värld. Vore bättre om alla bara gjorde som jag...

Kommentarer

Skatan sa…
Skatans tankar tänker åtminstone vidare... De är långtifrån döda... Trams... Bara för att några kändisar slutar blogga.. vem bryyr sig, som ungdomarna säger...
Ha det bra, en fin dag önskar jag dig.
Blogga vidare!
storabh sa…
Tycker som du. Gneta på, gneta på!

Populära inlägg