Nostalgikalendern Lucka 2

Nu vill jag röra på mig

Lucka nummer 2 bör förses med en varningstext. Det här introt, i hela sitt vansinne, har en förmåga att sätta sig på hjärnan som superlim. 
 Introt och hela programidén känns så über-pedagogisk att mitt vuxna jag blir alldeles nervöst och får stressryckningar över vänster öga. 
När det begav sig sprang jag omkring i liknande utstyrslar som barnen i klippet, förutom att mina var hemsydda i mörkblå plysch. Jag gjorde egna radioprogram på min kassettbandspelare där jag höll på och "klappade rytmer" precis som de gjorde i det här skräckinjagande barnprogrammet. Och ungefär där tycker jag att jag har sagt alldeles för mycket så nu är det dags för er att klicka på klippet! 
På egen risk, vill jag poängtera än en gång. 

Kommentarer

Populära inlägg