Från Fången i Cell Nr 7

Ja, den finns där på Vulkan.se bloggboken: Från fången i cell nr 7
Har inte gjort någon särskild reklam för den där bloggboken här (och jag tänker inte göra det nu heller) eftersom den snarare känns som ännu en av alla mina halvmessyrer snarare än som en seger över detta att inte få något gjort.
Det är inte texterna som är dåliga. Åtminstone är det inte dem jag är missnöjd med. Det är layouten som är en katastrof. Har inte möjlighet att jobba i pdf utan gjorde den i world och när den sedan konverterades till pdf hos Vulkan gled allt liksom bara iväg. När jag suttit i åtminstone 15 timmar och försökt få i ordning på det hela så gav jag helt enkelt upp och körde det ändå. Så istället för att känna att ”jag har gjort en bok!” så känns det mest som… just ett misslyckande, en halvmessyr. Naturligtvis borde jag ha suttit längre med det. Inte gett mig förrän det var precis som jag ville att det skulle vara. Men jag gav upp igen.

Kommentarer

Anonym sa…
Nöjd eller ej, jag tycker ändå det är häftigt att man kan få ge ut sina alster utan att några "förståsigpåare som inget begriper" (citat min sambo) måste godkänna texten först!Se det inte som ett misslyckande, se det som ett steg på vägen. Det mesta är inte svart eller vitt. Så tycker jag. Hurra för dig!
Anonym sa…
Skogsnuvan: Men du skärp dig. Det är väl inget fel på layouten och inte på bloggen heller. Du får inte ha så hemska krav på dig själv. Du duger som du är och skriver så jättebra. Vad skulle jag då göra som stavar fel och bara vräker ur mig det som faller mig in. Nej var du stolt över din fina blogg.

Populära inlägg