Varning!

Okej, det här med att oroa sig som ett slags skydd el botgöring det är bara skitsnack. Anamma inte detta synsätt, jag tar tillbaka allt. Trots vederbörlig oro inför resan har jag under denna vecka t att börja med trott att jag ska drunkna, ett kort ögonblick bara o det var väl aldrig ngn fara m roligt var det inte. Andra verkade tycka att de här vågorna var de roligaste de varit med om. 'Min' våg var nog extra rolig eftersom man kunde se mig, med bikinin på trekvart, kravlande i panik mot stranden. Vidare har jag förlorat svindyra glasögon eftersom jag inte bara var dum nog att gå ut i vågor jag inte klarade utan också var så korkad att jag gjorde d m ett par svindyra glasögon som jag behöver för att se, p näsan. Men magsjukan som gjorde att jag missade båtturen i måndags börjar bli bättre. Alltid ngt positivt. Har inte halkat i duschen än heller. Vill bara meddela att ni ska njuta o va' lyckliga så mycket ni bara orkar. Om ni inte redan har vett att vara d

Kommentarer

Anonym sa…
Skogsnuvan: Ja men nu har du väl återställt balansen så att du kan njuta av din resa. Nu när du råkat ut för en massa skit så kan allt bara bli bättre och bättre och bättre? Eller

Populära inlägg